Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

Dopklänning of tradition

Bloppis-annons
Av jessika persson - 3 oktober 2014 16:44

Dopklänning i egen design full med grodor. Inte misstag utan nysatsning på färg för den familj som med mig vill förnya dopceremonien och låta ljus och färg inspirera barnets sinne. det är ju dock dess dop.

Barnkläder & Skor, Säljes - Malmö (Skåne län)
Pris:    500:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av jessika persson - 12 oktober 2014 17:51

Ett hav av färger möter mig när jag entrar altargången och min tacksamhet är enorm av att mitt estetiska och kreativa sinne får ta del av jordens grödor. Blommor i lila, äpplen i rött och grönsaker i varma höstfärger. Precis som om ni inte visste det...

Av jessika persson - 3 oktober 2014 16:48

Ny dopklänning med stort "Angel" på bröstet. För dem som vill bryta den helvita traditionen vid dopet. "Våga vara annorlunda" ...

Av jessika persson - 3 oktober 2014 16:20

Längtan efter kärlek är inte onormalt mer onormalt att inte få det Idag sitter vi på facebook och önskar, kravsätter varandra och hoppas Idag lever vi i en onormal värld där grå massa styr och visar på en väg som blir oidentifierbar med v...

Av jessika persson - 3 augusti 2014 13:42

Hur svårt ska det va Hur förklarar jag vad tro är? Hur förklarar jag Gud? Hur många gånger har jag inte fått frågan verbalt eller med blickar om jag tror? Men det gör jag. Jag har ett nyckelband dinglandes från byxfickan som vittnar om min tro. De...

Av jessika persson - 2 augusti 2014 13:36

En dag i en perfekt värld Så går en dag och jag funderar över vad den givit mig. Sovmorgon, ja för mig är det en självklarhet att ta till vara på när möjlighet ges. Men som obunden människa har jag också fått ta del av egen tid att rå över. Självbest...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards